Subscribe Now
Trending News
13 jun 2021

HELGA POST speelt in op de behoeften van vrouwelijke 50-plussers. Deze vrouwen bevinden zich op een opwindend punt in hun leven. Bevrijd van de dagelijkse beperkingen van het opvoeden van kinderen en met een loopbaan die binnen een paar jaar zal aflopen, kijken ze uit naar de tweede helft van hun leven en zijn ze enthousiast over nieuwe kansen die in het verschiet liggen.

Deze vrouwen zijn ook krachtige consumenten:

  • Zij zijn het belangrijkste winkelend publiek voor hun huishouden, waaronder kinderen van middelbare leeftijd en jongvolwassenen, maar ook bejaarde ouders.
  • Zij zijn de belangrijkste besluitvormer voor alle huishoudelijke aankopen en beslissingen.
  • Ze houden van online winkelen en besteden elke week gemiddeld vier tot zes uur aan online winkelen.

De lezers van HELGA POST willen hun beste leven leiden en zijn altijd op zoek naar middelen om hun doel te bereiken. Dat is waar HELGA POST om de hoek komt kijken. We praten over de dagelijkse beslommeringen en de dromen van ‘midlife’-vrouwen: Het plannen van je volgende act, het opvoeden van jonge volwassenen, sparen voor hun pensioen. En we behandelen ook de leuke dingen: reizen, hobby’s, dat lege nest opnieuw inrichten en er geweldig uitzien naarmate we ouder worden.

HELGA POST is een geweldige manier voor je product of bedrijf om Gen-X- en Boomer-vrouwen te bereiken. Meer dan 97% van onze lezers zijn vrouwen en meer dan 50% is tussen de 45 en 65 jaar. Nog eens 38% van ons lezerspubliek zijn vrouwen tussen de 25 en 45 jaar. Goede inhoud brengt lezers van alle leeftijden.

Over HELGA POST

Helga Post (1968) schrijft over het leven als vijftig-plusser. Haar blog richt zich op onderwerpen als het vinden van een nieuwe identiteit nu de kinderen hun eigen gang gaan, een nieuwe relatie aangaan met je volwassen kinderen, lekkere maaltijden maken en leren om je nieuwe vrije tijd te gebruiken. Zij en haar man wonen in Duitsland met nog twee (van de vier) thuiswonende kinderen, hun hond Jerry, kat Mickey, die nu verwend worden zolang de kleinkinderen uitblijven.

Helga Post is ook founder van Firma Huishouden, een online magazine plus platform, waarmee zij jaarlijks meer dan een half miljoen mensen helpt met haar advies, ervaring, cursussen, e-books en meer. Tevens is ze auteur en uitgever van haar eigen planner.

Sociale media

Twitter: @helgapost

Facebook: @helgapost.info

Pinterest: @helgapost50

Beschikbare mogelijkheden

  • Reclame en site-sponsoring: HELGA POST accepteert advertenties van blogs of bedrijven die inspelen op de behoeften van 50-plussers. Neem contact op voor prijsinformatie.
  • Gesponsorde berichten of series: Sponsor een gedetailleerd artikel over uw onderwerp naar keuze. In tegenstelling tot typische gesponsorde berichten, streven wij naar evergreen content, die zal worden gedeeld op Facebook, Twitter en Pinterest. (Opmerking: we maken alle gesponsorde berichten bekend aan ons publiek en we eisen dat alle links in gesponsorde berichten “NOFOLLOW” zijn in overeenstemming met de richtlijnen van Google.)
  • Andere mogelijkheden: Ik sta altijd open voor leuke samenwerkingen en originele ideeën. Neem contact op om uw idee voor te stellen en voor meer informatie.

Deze blog is uitsluitend geschreven en bewerkt door Helga Post en alle meningen op deze blog zijn van mijzelf. Ik geef altijd volledige openheid van alle vormen van betaalde advertenties en weggeefacties.

Heb je vragen of wil je samenwerken met HELGA POST? Neem dan contact op: